Невгамовні дітлахи лазять по парканах, деревах, намагаються забратися на дах дерев'яного будиночка на майданчику, кілька разів спіткнуться під час бігу ─і ось вже підошва і верх взуття починають «існувати окремо». І з домашнім взуттям трапляються казуси.
Така продукція потребує ремонту. Однак виробник часто залишає для швів всього декілька міліметрів запасу, тому негайно приймається рішення знову купити дитяче взуття. Акуратним діткам вдається доносити пару визначений термін. А потім їм потрібні нові шльопанці, крокси, капці, але вже більшого розміру.
Пропозиції від виробників
Шльопанці завжди цінувалися нарівні з в'єтнамками. Вони так дзвінко «б'ють» внутрішньою частиною підошви по п'ятах, що викликають сміх у малечі. Починаючи з 3-х років, кожній дитині купляють це «веселе» взуття, яке випускається в безлічі забарвлень. Діти з ними навчилися бігати і підніматися по сходах, кататися на пенні-бордах і перестрибувати через літні калюжі.
Кроксам не довелося відстоювати своє право на існування. Нарядні, повітропроникні, непромокальні, з добре оформленою п'ятою, вони вдягаються на босу ногу чи з легкими носочками. Важать небагато, тому не обтяжують ноги. Гарні для дитячого майданчика, піших прогулянок, пляжу. Відмінно миються, не вбирають запахи, одягнути їх самостійно може навіть півторарічний малюк.
Взуття дитяче потрібне не тільки для вулиці. Капці малюкам необхідні з того віку, коли вони починають вчитися ходити. Спочатку обирають версії з твердим задником і супінатором, потім батьки самостійно вирішують, який фасон придбати своєму чаду. Багатьом подобається взуття без задників, з відкритими п'ятами і смужкою (на зразок сабо), декороване анімаційними персонажами.
Як формується прихильність до певної марки
Найкраще спрацьовує рекомендація. Ви придбали дитині взуття, залишилися задоволені ним в процесі носіння. Наступного разу знову шукаєте товари обраного виробника, щоб бути впевненими в якості і комфортності нової пари. Вірогідно, що поділитеся приємними враженнями зі знайомими, колегами, родичами, що мають діток. Вони також захочуть звернутися в інтернет-магазин дитячого взуття, щоб купити продукцію для дому та прогулянок.
Приватні підприємці, які спеціалізуються на продажу дитячого взуття, орієнтовані на отримання максимальної знижки, тому купують товари партіями. Це дуже зручно в процесі роботи, коли підходить відразу кілька потенційних клієнтів з діточками або для однієї сім'ї потрібно 2-4 пари дитячого взуття різного розміру. Продавцю є, що запропонувати кожному. Щоб замовники прийшли і наступного разу, йому вигідно реалізовувати якісне взуття з хорошими експлуатаційними характеристиками. Бізнесмен регулярно оцінює продукцію з позиції «ціна/якість» і продовжує співпрацю з тими юридичними особами, які забезпечують його кращим товаром.
COOL style: з нами не помиляються
розміщене в каталозі інтернет-магазину COOL style, зробить вашу купівлю виправданою. Можете сміливо замовляти і рекомендувати нашу лінійку товарів, в якій представлені шльопанці, крокси і капці. За контактними номерами, даними на сайті, ви швидко отримаєте бажану інформацію.
Бажаючим оперативно знайомитися з надходженнями рекомендуємо заходити на сайт не менше 1 разу на місяць. Житомирян та жителів довколишніх населених пунктів, хто бажає самостійно забрати покупки, очікуємо в офісі в робочі години.