Повернення і обмін
Пам'ятка покупцеві при поверненні продукції та її обміні
Діяльність інтернет-магазину Coolstyle базується на Законі України «Про захист прав споживачів» (№ 3682-XII, отредактований 15.12.1993 р) з усіма внесеними коректуваннями, а також правилами реалізації за межами офісних і торгових приміщень, здійснюваними на віддаленій основі (наказ Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 19.04.2007р. №103).
Грунтуючись на зазначеній вище інформації, покупцеві надано право повернення товару в непошкодженому вигляді або заміна на ідентичну позицію по тій самій ціні протягом 14 днів від дати отримання. При бажанні клієнт може обрати дорожчу позицію з асортименту, доплативши різницю у вартості.
Що потрібно враховувати при поверненні / обміну продукції
• При доставці товару за адресою покупця або у вказане відділення транспортного перевізника особа, яка отримувала замовлення на руки, перевіряє його вміст.
• Відсутні сліди використання придбаної речі.
• Повна комплектація, збережені споживчі характеристики, а також ярлики, стікери, пломби, картонна упаковка.
• Покупець надає документи, що підтверджують придбання продукції у конкретній компанії згідно із зазначеною датою.
Якщо товар не влаштовує клієнта за лінійними параметрами, фасоном, формою, кольоровою гамою або він не може бути застосований за прямим призначенням, дозволяється здійснити обмін на аналог відповідної якості. На це дається 2 тижні, починаючи з дати, наступної за днем придбання.
При відсутності заводського браку оплата на повернення і отримання нової продукції лягає на плечі покупця.
При наявності виробничого або фабричного дефекту, пов'язаного з неможливістю подальшого застосування товару, оплату за транспортне повернення вносить продавець.
Інструкція щодо порядку повернення / обміну товару
1. Повідомте про вашу проблему, передзвонивши менеджеру, заповнивши форму на сайті або склавши електронного листа. Детально розкажіть, що сталося, прикріпіть чітке зображення дефекту і копію чека.
2. Для покупців повернення передбачено шляхом відправки товару з чеком кур'єрською службою. Уточніть у менеджера, куди пересилати продукцію.
3. Зробивши відправку, передайте нам номер ТТН і дані банківської картки для переказу коштів за повернення продукції.
4. Після розгляду претензії здійснимо обмін товару або перерахуємо гроші в розмірі вартості покупки на вашу карту (протягом 10-ти днів).
Шановні покупці! Ми активно займаємося удосконаленням онлайн-продажів і хочемо, щоб співпраця приносило вам тільки задоволення!